Social Media

Nebesa nad Šentrupertom

Ali poznate Nebesa nad Šentrupertom? Da obstaja v Sloveniji kraj s takšnim imenom, nisem vedela, dokler me ni Klemen eno nedeljo po kosilu odpeljal tja na kavo in odličen razgled na mirnsko dolino.


Všeč mi je raziskovanje novih krajev pa naj bo to doma, v Sloveniji ali tujini. Še bolj pa mi je všeč, ko zamenjava običajni vlogi in Klemen postane moj vodič, jaz pa turistka. Tokrat sva se odpravila na »njegov teren«, in sicer na Dolenjsko. 


Nebesa so s 602 metroma nadmorske višine najvišji vrh v občini Šentrupert, ki jo sicer poznamo kot deželo kozolcev. Avtocesto sva zapustila na izvozu Trebnje (zahod ali vzhod je pravzaprav vseeno) in se peljala skozi Mirno proti Šentrupertu, mimo cerkve po gozdni (asfaltni) cesto proti vasici Hom, od tam pa naprej do Nebes. Ob cesti ni smerokazov, ampak če vpišete v google maps Hom 23, boste prišli na iskano destinacijo. 


Nebesa nad Šentrupertom so priljubljena destinacija za kolesarje, pohodnike in »nedeljske« goste, kot sva midva, ki sva se na vrh odpeljala kar z avtomobilom. Z vrha je čudovit razgled na Šentrupert, Mirno, zapor Dob, oddaljene Gorjance, v jasnem vremenu se vidi Trdinov vrh z oddajnikom in celo Snežnik. Na vrhu je leseno vzletišče za jadralne zmaje in padalce. Vsak petek, soboto in nedeljo v pritličju stare hiške strežejo pijačo, lahko posedite na njihovi sončni terasi, nad katero se bo kmalu razrasla brajda.




Več predlogov, kaj si ogledati in kaj početi na Dolenjskem, pa v članku 7 manj znanih, a čudovitih kotičkov Dolenjske.

Theme by BD